neděle 2. června 2013

TRILOGY ACTIVE ENZYME CLEANSING CREAM


Opět tu máme další výrobek od Trilogy. O této značce jsem se tu již několikrát zmiňovala například tady nebo tady. Opakování je matka moudrosti, říká se, a proto si dáme lehké opáčko.

Trilogy je certifikovaná přírodní kosmetická značka z Nového Zélandu netestující na zvířatech a v žádném z jejich přípravků nenajdete silikony, parabeny, minerální oleje či umělá barviva. Za to v nich najdete šípkový olej, který je znám svými skvělými účinky na pleť.


Teď už ale k tomu, oč se dnes jedná. 




Active enzyme cleansing cream


Co říká popis výrobce?
Krémový čistič se sametově pěnovou texturou je ideální pro obnovu a rozjasnění pleti a připravení na následnou hydrataci. Aktivní enzymy s ovoce jemně zbaví pleť odumřelých buněk a nečistot, zatímco čisté rostlinné oleje vyživují a zklidňují.






Jaké jsou mé zkušenosti?

Čistič používám více jak dva měsíce, tudíž mohu posoudit výsledky. Trilogy uvádí, že ho můžete používat každý den či dle potřeby. Já ho používám jak se mi zachce, ale dejme tomu, že průměrně tak čtyřikrát týdně a to vždy večer jako druhé čištění. Nanáším ho na suchou pleť, vmasíruju krouživými pohyby, nechám tak minutku, dvě působit a poté si vemu mušelínový hadřík či jemnou žíňku, namočím ve vlažné vodě a opět krouživými pohyby odstraním.

Musím říct, že je to momentálně můj nejoblíbenější čistič. Zprvu jsem se celkem bála, protože funguje na principu ovocných enzymů a jak víte, moje pleť je velmi citlivá, ale ukázalo se, že jsem se obávala zbytečně. Při prvních použití to lehoulince "brnělo", ale po pár dnech už jsem nic necítila. 

Nejdůležitější jsou ale výsledky, a ty tento výrobek má. Při pravidelném používání je má pleť čistější, projasněná, téměř se mi nevyskytují suchá místa či šupinky a společně se sérem a olejem od Antipodes se ráno probouzím s čistou, zklidněnou a jemnou pletí. Navíc díky pravidelnému používání téměř nemusím používat žádné další peelingy.


Textura je krémová, ale nemohu souhlasit s oficiální popisem pěnové textury, ačkoliv je pravda, že působí lehce až dalo by se říci našlehaně.
Vůně je velmi jemná, řekla bych skoro žádná, což mi celkem vyhovuje. 




Ve složení kromě zmíněných ovocných enzymů s ananasu a papáji najdete také extrakt z lékořice, heřmánku, rozmarýnu a morušového kořene, z olejů pak šípkový, jojobový, avokádový či slunečnicový.

Přesné složení:
voda, glutamát sodný (z kokosu), lauryl glukosid, coco glukosid/glyceryl oleát( přírodní sukralfáty z kokosu a slunečnicového oleje), hydrolyzované jojobové estery, xantanová guma, extrakt z ananasu, extrakt z papáji, extrakt z kořene lékořice, extrakt z kořene moruše, slunečnicový olej, vitamín E, šípkový olej, avokádový olej, extrakt z heřmánku, extrakt z kořene proskurníku(slézová růže), glycerín, extrakt z rozmarýnu, přírodní parfém, oxid titaničitý, kyselina citronová, benzyl alkohol (konzervant)






Za balení o objemu 150 mil. zaplatíte kolem 650 korun a seženete ho například tady.

Celkově jsem s tímto čističem velmi spokojená a určitě ho doporučuji, zvláště pokud máte, tak jako já, velmi citlivou pleť a chcete vyzkoušet něco na bázi enzymů, ale bojíte se jít do nějakých agresivnějších, tohle je podle mého ideální na vyzkoušení, jak na vás tento způsob čištění a jemné exfoliace funguje.



A co vy a enzymové čištění? Jaký je váš momentálně nejoblíbenější večerní čistič?

Mějte se krásně
Helen



7 komentářů:

  1. Tak za tohle by sis zasloužila vymazat z mého sledování Bloglovinu!! Co mi to děláš? Takhle lákat, to se prostě nedělá, ne a ne a já s tím nesouhlasím a už si dávám tento čistič na Wishlist =D
    Díky za super článek, aspoň vidím, jak je lehké mě nalákat =D ( A to jsem si myslela, že mě jde utáhnout jen na dobré žrádlo!! ;) =D

    OdpovědětVymazat
  2. Hahá, jsi mě pobavila :D Jinak můj wishlist by už asi vydal na knížku, jestli tě to uklidní, jsme na tom podobně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice mi to teda vůbec nepomohlo,a ni mému rozpočtu, ale sdílená starost-poloviční starost, takže už jsem klidnější =D

      Vymazat
  3. aaaa, toto je provokácia, načo som sem liezla :) ale aj tak sem proste musím, zbožňujem tvoj blog :) Helen, nemohla by si si prosím dať GFC? určite by som sa nielen ja potešila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je tady, měla jsem s ním trochu problémy, ale snad už to bude ok :)

      Vymazat
    2. A moc mě těší, že se ti tu líbí :)

      Vymazat