pátek 31. května 2013

Deep Steep


Dnes si povíme o jedné mé oblíbené a u nás, troufám si říct, téměř neznámé značce.



Deep Steep je tělová kosmetika pocházející z Jižní Karolíny, přesněji z Charlestonu a patří pod  Royal Labs Natural Cosmetics vyrábějící certifikovanou přírodní kosmetiku.

Heslem Deep Steep je "cenově dostupný každodenní luxus" a všechny jejich výrobky neobsahují sulfáty, parabeny, ftaláty, barviva, umělá barviva ani chemické konzervanty.Netestují na zvířatech.



Mají několik řad, rozdělených podle vůní. Každá řada obsahuje několik výrobků od péče o ruce, přes různá tělová másla, mléka a oleje až po tělové spreje. Jedna ucelená řada nazvaná Candy-Mint se specializuje na péči o nohy.



A nyní již k mým konkrétním oblíbencům.






Tělová másla od této značky patří jednoznačně k mým nejoblíbenějším.
Ať už kvůli jejím obalům, ceně, vůni a především pak účinkům na mou pokožku.




Mým favoritem je to ve fialkovém obalu s levandulí a heřmánkem. Na noc má zklidňující účinky nejen pro pleť, ale i mysl. Hned za ním je žluté s grepem a bergamotem a na pomyslné bronzové příčce je slaďoučké oranžové s  mandarinkou a žlutým melounem.

Všechny tři mají téměř totožné složení, liší se pouze obsahem různých bylinných výtažků. A pozor, žádné z másel neobsahuje vodu! Místo ní obsahují šťávu z aloe vera.

Přesné složení : 
šťáva z aloe vera, nálev z bio bylinek, slunečnicový olej, glycerol stearát (vosk, působí jako lubrikant na povrchu kůže), glycerin, kyselina kaprylová (z kokosu), přírodní aroma, bambucké máslo, kakaové máslo, vitamin E, guarová guma, xanthanová guma (působí proti oddělení jednotlivých složek), sorban draselný (konzervant)

složení nálevu z bylinek u levandulového másla:
extrakt z levandule a heřmánku

složení nálevu z bylinek u grepového másla:
extrakt z grepu, bergamotu a pomeranče

složení nálevu z bylinek u mandarinkového másla:
extrakt z mandarinky, pomeranče a sladkého melounu


Konzistence je u všech téměř stejná. Velmi hutný, bílý až nažloutlý krém. Roztírají se poměrně dobře, ale samozřejmě to nelze srovnat například s tělovým mlékem. Ovšem na to, jak jsou hutná, tak je roztíratelnost a vstřebatelnost dobrá.
Co se týče hydratace a výživy, tak tyto másla patří k jedněm z nejlepších, co jsme zkusila. Nezanechají takový ten umělý sametový pocit, ale pokožka je po jejich použití hebká, vyživená, hydratovaná a jemně provoněná. Skvělé jsou i na suché ruce, lokty, kolena či paty. Musím říct, že v zimě, kdy mám sklony k tvorbě ekzému mi velmi pomohly.


zleva: mandarinka a meloun, levandule a heřmánek, grep a bergamot

Všechny tři seženete například zde, kde jsem je kupovala i já. Za každé dáte kolem 250 korun.



Dalším výrobkem od Deep Steep, který bych ráda zmínila je "suchý" olej. Nejedná se ale přímo o suchý olej, ale díky šikovnému spreji se velmi snadno aplikuje a rychle vsakuje. 




Já ho mám v levandulovo-heřmánkové verzi, ale vyrábí se ještě v grepové, mandarinkové, rozmarýnové, mátové verzi a nově i ve vanilkové a guavové vůni.

Přesné složení:
kokosový olej, olej z granátového jablka, meruňkový olej, skvalen z olivového oleje, extrakt z levandule a heřmánku, přírodní aroma

Olej je průhledný,poměrně lehký s nižší viskozitou. Hydratuje i vyživuje velmi dobře, poměrně rychle zasychá a zanechá pleť jemnou a vláčnou.

Balen je po 118 mil. a seženete ho za zhruba 380 korun například tady.



Celkově jsem s výrobky této značky velmi spokojená a ráda bych vyzkoušela více z jejich sortimentu. A co vy, slyšely jste již o této značce, popřípadě máte svůj oblíbený výrobek?



Mějte se krásně
Helen




4 komentáře:

  1. Tak fajn, teď jsme si kvit. A prý, kdo komu dělá chutě! =D

    Ta mléka vypadají luxusně. Ještě nikdy jsem neviděla takovéto výrobky balené v krabičkách! Složením jsi mě uchvátila a to už vůbec nemluvím o zmínce o bergamotu. Jsme do něj blázen. Než zrušili Melvitu na Smíchově, stihla jsem si koupit bergamotovou toaletku a je úžasná - rozhodně to má blízko k aromaterapii - zjistila jsem, že ji používám jen když nejsem zrovna psychicky v rovnováze a tahle vůně mi vždycky zvedne náladu =)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrušení Melvity mě pěkně naštvalo a mrzelo. Jinak bergamot a celkově citrusy mám ráda, máš pravdu, že dobře fungují na náladu a v létě jsou fantasticky osvěžující :)

    OdpovědětVymazat
  3. jeej, zase niečo nové pre mňa, a to na feelunique nakupujem! krásne balenia. pozerám tie maslá, škoda že nemajú brown sugar + vanilla. ale niečo určite vyskúšam, vďaka za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se líbí :) Ona ta řada brown sugar + vanilla a guava jsou celkem nové, taky netrpělivě čekám až je naskladní, tak uvidíme

      Vymazat