středa 22. května 2013

1. Spotřebováno

 

Rozhodla jsem se přidat novou rubriku Spotřebováno. Celkově jsou tyto články poměrně oblíbené a já alespoň budu mít určitý přehled o tom, co mi vyhovovalo a co ne. Články tohoto typu nebudou každý měsíc, ale spíše jednou za dva, tři měsíce. Bude záležet na tom, kolik výrobků se nashromáždí za dané období.

A které výrobky jsou to tentokrát?



Z péče o pleť tu máme tři odličovače a jeden čistič. Micelárky od Biodermy jistě všichni znáte. Psala jsem i samostatný článek, ve kterém se obě tyto vody objevily. Pokud jste ho propásly, najdete ho tady. S oběma jsem byla spokojená, růžovou používám již několikátým rokem, což dokazuje to, že je mou stálicí. Obě micelárky bez problému odlíčí silný makeup i oči, neštípou, nepálí. Modrá jemně voní. Obě jsou fajn, ale pro mě osobně je lepší růžová. Termální voda od Avéne taktéž patří mezi mé stálice. Používám ji pod oleje, přes den na osvěžení či zklidnění pleti. Skvělá je i po holení a podráždění pokožky. Vyrábí se ve třech velikost, z nichž toto nejmenší balení je ideálním pomocníkem do kabelky. 
Jak už jistě víte, Trilogy je moje velmi oblíbená značka. Recenzovala jsem již jejich všehobalzám a pleťový olej. Tento krémový čistič jsem používala buď jako odličovač nebo jako samostatný čistič vždy při večerním čištění. Nanesla jsem ho na suchou pleť, krouživými pohyby vmasírovala a poté jsem ho setřela pomocí mušelínového ubrousku, který jsme namočila ve vlažné vodě. Obličej krásně odlíčí, vyčistí a zanechá ho vláčný a hydratovaný bez pocitu vysušení. Dalším výrobkem je hydrofilní odličovací olej. Saloos mám moc ráda. Tento olej krásně voní po levanduli, dobře odlíčí i silný makeup a oči jsem s ním odlíčila taky. Jediný problém byl, že mě po něm štípaly oči, tudíž jsem ho používala kolem očí, ale řasenku jsem s ním po několika pokusech, které vždy skončili štípáním a slzením očí, neodličovala.(Individuální záležitost, záleží na citlivosti očí, mé jsou velmi citlivé)  Od Saloos tu pak mám ještě dětský nosní balzám, který je super na odřený nos při rýmě, ale i jakákoliv suchá místa. Dalším balzámkem je ten od Figs and Rouge.Tuto britskou značku určitě znáte, pokud jste měli listopadovou edici Senzaboxu. Tento  s vůní granátového jablka rty zanechá vláčné, hydratované a s jemným leskem. Skvěle poslouží i jako pomocník při boji se suchými nehtovými lůžky.
Poté tu máme hydratační krém s divokou růží od Korres, který je jedním z nejprodávanějších výrobků této značky.  Určitě na něj udělám samostatnou recenzi, protože dodělávám další balení, což svědčí o tom, jak moc ho mám ráda. Báječně hydratuje, ale neucpává póry, viditelně pleť rozjasňuje a příjemně voní. Vyrábí se ve dvou verzích, já mám tu pro normální až suchou pleť. Posledním výrobkem z péče o obličej je čistý tea-tree olejíček, který je mou stálicí v boji s pupínky. Má silné antiseptické účinky a jeho vůně není kdovíjak krásná, ale zkrátka funguje. Pupínek vysuší, stáhne ho a zároveň desinfikuje. Jen si musíte dát pozor na přespřílišné vysušení. Skvělý je také na koupel nohou. Stačí dát pár kapek do vody a tam jen strčit nohy a relaxovat. A můj tip je kápnout ho do šamponu a klasicky si s ním umýt hlavu. Pokud mám pocit, že mám mastnější, podrážněnou pokožku,lupy  nebo se mi udělal v hlavě boláček, přidám si pár kapek do zklidňujícího šamponu a klasicky si umyji hlavu. Ten smrad je potřeba vydržet, ale výsledky stojí za to!





Z výrobků na tělo se mi tu sešly hned tři od Alverde. Prvním je tělové máslo s vůní červeného pomeranče a bezu z limitované edice. Skvěle hydratuje a vyživuje, snadno se roztírá a poměrně rychle se vsakuje. O něco slabší hydratace se dočkáte u tělové mléka pro citlivou pleť. Nijak nevoní, hydratuje celkem dobře, ale s velmi suchou kůží si neporadí. Navíc je v něm dost alkoholu, což zrovna dvakrát nemusím, ale zas na druhou stranu jsem ho ráda používala po holení, kdy nedráždil a zároveň pokožku lehce "vydesinfikoval" a řekla bych, že mi po něm méně zarůstaly chloupky. Poslední výrobek od Alverde je vlastně primárně určen pro péči o obličej, ale já jsme ho používala jako čistič ramen. Víte s kůží ramen je to u mě na dvě věci... Na jednu stranu na nich mám sklony k přesušování, a na stranu druhou k tvoření jakési krupičky, který se sem tam promění v pupínek. Velká paráda, co si budem povídat. Tento krémový čistič mi ruce vyčistil, ale zároveň je nepřesušil a díky obsahu spraše i zhojil případné zanícení. Dalšími výrobky do sprchy jsou levandulový sprchový krém od Weledy a pěna od Rituals, jež byla součástí jednoho ze Senzaboxů. První zmiňovaný voní krásně, jako pravá levandule. Skoro nepění, ale vytvoří spíše jakousi emulzi, která pokožku umyje a zanechá ji jemnou a hydratovanou. Tohle je mini verze, ale přemýšlím nad koupí plného balení. Rituals pěna voní moc hezky a má super konzistenci. Při vypumpnutí je to gel, který se rychle změní na jemnou, hustou pěnu. Nevím co bych o ní měla řící. Pokožku dobře umyje, na těle je moc příjemná, ale jelikož jsem poměrně citlivá na SLES, tak jsem ji nemohla používat každý den. Ale například mamce, která, ji občas taky použila moc vyhovovala. Dále tu mám dva krémy na ruce. První je Gardeners od Crabtree and Evelyn. Jejich krémy na ruce mám moc ráda, ačkoliv nejsou zcela košer co se složení týče, ale vzhledem k tomu, že si pořád myji ruce a celkem pochybuji o tom, že by na školních či jiných veřejných záchodech používali bezsulfátová mýdla, tak mi trochu silikonu nevadí. Tento má velmi zvláštní, bylinkovou vůni, která ale mě osobně vůbec nevadí, spíše naopak. Skvěle hydratuje, rychle se vstřebává a zanechá ruce krásně jemné. Crabtree and Evelyn není zrovna levná značka, ale sadu 3 krémů na ruce jsem například ve slevách na Feelunique sehnala za nějakých deset liber, což už není tak hrozné. Dalším krémem na ruce je ten od Manufaktury z vinné řady. Má moc příjemnou jemnou vůni, rychle se vstřebává, dobře hydratuje a ruce jsou po použití jemné, vyživené, nejsou nikterak ulepené či mastné. Úplně posledním výrobkem je tělové máslo od Deep Steep. Na tuto značku se tu určitě objeví samostatný článek, protože jejich výrobky mám moc ráda. Toto máslo je s vůní levandule a heřmánku. Je velmi husté, ale dobře se roztírá. Vsakuje se trochu déle, ale vzhledem k tomu, že neobsahuje žádnou vodu a je velmi vyživující mi to nijak nevadí, ba naopak. Pokožka je po použití velmi dobře hydratovaná a vyživená. Pokud máte suchou kůži a většina mlék a másel vám nestačí, tak tato másla vřele doporučuji, i díky nim jsem se v době, kdy má kůže byla obzvlášť suchá, obešla bez tvorby ekzému.

Na závěr bych udělala celkové shrnutí.

Bioderma micelární voda Sensibio -koupím znovu? Ano, už mám další balení
Bioderma micelární voda Hydrabio - koupím znovuu? Spíše ne
Avene termální voda -koupím znovu? Ano
Trilogy cream cleanser -koupím znovu? Mám ještě další 2 balení, pak možná
Korres wild rose krém -koupím znovu? Ano, další balení již mám
Saloos hydrofilní odličovací olej Levandule -koupím znovu? Možná
Saloos dětský nosní balzám -koupím znovu? Spíše ne, podobných balzámů mám hodně
Figs and Rouge balzám na rty granátové jablko -koupím znovu? Momentálně spíše ne
Tea-tree olejíček -koupím znovu? Ano


Alverde tělové máslo s bezem a červeným pomerančem -koupím znovu? Ano, další balení již mám
Alverde tělové mléko pro citlivou pleť -koupím znovu? Spíše ne
Alverde krémový čistič pro problémovou pleť -koupím znovu? Spíše ano
Weleda sprchový krém Levandule -koupím znovu? Možná ano
Rituals sprchová pěna -koupím znovu? Ne
Crabtree and Evelyn krém na ruce Gardeners -koupím znovu? Momentálně ne
Manufaktura vínový krém na ruce -koupím znovu? Momentálně ne 
Deep Steep tělové máslo Levandule a heřmánek- koupím znovu? Ano


To je pro dnešek vše. Co vy, znáte/používáte  některý z výrobků?


Mějte se krásně, skládejte básně
Helen



Žádné komentáře:

Okomentovat